Als u een klacht heeft over een product of service, dan horen wij dat graag van u. Stuur uw klacht met duidelijke omschrijving en indien mogelijk met aanvullende details per e-mail naar info@kerchermedical.nl of gebruik hiervoor het contactformulier op onze website. Voor defecten of storingen kunt u dit melden via de knop 'storing melden' bovenaan de website.
Klacht indienen per e-mail:
- Uw naam
- Naam instelling
- Emailadres en/of telefoonnummer
- Omschrijving klacht
- Product en type
- Serienummer van het product
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen. Uw klacht wordt uiterlijk binnen 3 werkdagen beantwoordt. De afwikkeling kan langer duren afhankelijk van de omschrijving van uw klacht. Als het langer duurt dan 5 werkdagen om de klacht af te wikkelen, ontvangt u van ons een melding hiervan. Wij laten we u dan weten wanneer wij verwachten dat de klacht al dan niet opgelost kan worden.
+31 6 51 897 333